Szállítás

A megrendeléseket a posta elsőbbségi ajánlott küldeményként  szállítja házhoz (a Megrendelő által megadott szállítási címre). A kiszállítás munkanapokon hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között történik. A Megrendelő szállítási címként megadhatja a munkahelyének címét is, ha hétköznap nem tartózkodik a regisztráció során megadott címen.

A Megrendelő a csomag aktuális helyzetéről a webáruháznál tájékozódhat.

A Megrendelő kérésére a webáruház a Megrendelő részére bocsájtja a csomag azonosító kódját, így a Megrendelőnek lehetőség lesz arra, hogy a postával felvegye a kapcsolatot. A posta telefonszáma 06-40/40-40-40.

A szállítási költség egy kiszállítási kísérletet foglal magába, ha a postás a megadott címen nem talál senkit, értesítőt hagy a helyszínen, és a megrendelő a helyi postahivatalban tudja átvenni a csomagot

Ha a termék átvételekor a Megrendelő köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Megrendelő kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szállítási költségek részletes megadása

Előre utalás esetén a  szállítás díja: 950 Ft.

Utánvétes fizetésnél a szállítás díja: 1150 Ft.

Szállítási határidő: 1-3 munkanap

A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. Ha a Szolgáltató túllépte az előírt határidőt, a Megrendelő minden további feltétel nélkül elállhat a vásárlástól.